
Wybrane działania oraz projekty
- Usługa doradcza w zakresie turystyki kulinarnej – Miasto Stołeczne Warszawa i Go To Warsaw
- Prowadzenie spotkanie poświęconego polskiej kulturze kulinarnej i obyczajom świątecznym – EIT Food
- Promocja polskiej kultury kulinarnej w Singapurze – Ambasada RP w Singapurze
- Raport „Szanse rozwoju turystyki kulinarnej w Warszawie” – Miasto Stołeczne Warszawa i Go To Warsaw
- Prezentacja i warsztaty „Jak można wykorzystać kulturę kulinarną w działaniach bibliotecznych?” – Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy, Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
- Prezentacja „Świąteczne wypieki” Muzeum Toruńskiego Piernika w Toruniu
- Wykład „Jedzenie jako nośnik kultury” – Muzeum Etnograficzne w Warszawie
- Prezentacja „Kultura kulinarna jako narzędzie promocji regionu” – Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby
- Prezentacja „Dyplomacja i turystyka kulinarna” – Europejski Festiwal Smaku w Lublinie
- Panel o tym jak postrzegana jest kuchnia polska za granicą – II Festiwal Polskiej Żywności i KOWR
- Promocja polskiej kultury kulinarnej w Seulu – Ambasada RP w Seulu
- Spotkanie „Dziedzictwo kulinarne w kulturze, turystyce oraz promocji regionów i miast” – Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
- Spotkanie poświęcone szwedzkim tradycjom kulinarnym – Scandic Gdańsk
- Prezentacja „Czy na turystyce kulinarnej da się zarobić?” – Konferencji Turysta 2023, Wielkopolska Organizacja Turystyczna
- „Turystyka dostosowanej do potrzeb skandynawskich odbiorców” – Pomorskie Bussines Summit
- Prezentacja „Trendy kulinarne” – Kongresu Szefów Kuchni i Restauratorów
- Prelekcja „Turystyka kulinarna i potencjał kół gospodyń” – III Lubelskie Forum Turystyki, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego
- Prelekcja „Nie można jeść w muzeum? Między muzeum kulinarnym a regionem gastronomicznym” – Nowe Trendy w Turystyce 2023, Visit Gdańsk, Gdansk Convention Bureau
- Panel o produktach jakościowych – Stowarzyszenie Polska Wódka
- Fińskie śniadania – ISKU i TAR Design
- Webinar „Przez żołądek do serca turysty” – Visit Gdańsk